Contact
Vragen? We horen het graag!
Veel gestelde vragen
Waarvoor is De Bilt Online bedoeld?
De Bilt Online is bedoeld om in deze lastige tijd (en ook daarna) winkeliers en horeca wat extra aandacht te geven door ze een platform te bieden waarop ze hun diensten, producten en acties kunnen promoten.
Zo hopen we dat we met zijn alle de crisis zo goed mogelijk doorkomen.
Is er ook een online community?
Ja, alle berichten op het platform komen vanuit de Facebook groep die bij het plaform hoort, wil je lid worden van de groep zodat je altijd de laatste berichten ontvangt? meld je dan hier aan.
Wat zijn de regels?
We hanteren een paar simpele regels: ga netjes en respectvol met elkaar om en het PLAATSEN van berichten is alleen toegestaan voor bedrijven, horeca en winkeliers in de gemeente De Bilt met als uitzondering verenigingen in de gemeente, die mogen ook berichten plaatsen, het draait tenslotte om verbinden.
Als inwoner/persoon kan en mag je uiteraard op alle berichten reageren en ze “liken” en delen.
Zijn er kosten aan verbonden?
Nee, het gebruik van het platform en de Facebookgroep zijn volledig gratis voor alle inwoners en belangstellenden van de gemeente De Bilt.
Ook voor alle bedrijven, winkeliers, horeca en verenigingen is het plaatsen van (promotionele) berichten gratis.
Er gelden wel wat regels m.b.t het plaatsen van deze berichten, indien je ondernemer bent in de gemeente en hier meer over wil weten ga dan naar bedrijf aanmelden.
Hoe meld ik me aan als inwoner?
Ga naar de Facebookgroep en klik op lid worden.
Hoe meld ik me aan als ondernemer?
Ga naar bedrijf aanmelden en vul de gegevens in.